TableOnline Icon

Green Hippo Cafe

Punavuorenkatu 2, Helsinki

Olipa kerran vihreä virtahepo.

. Niin haluaisit tämän tekstin alkavan, eikö vain? Joudut valitettavasti pettymään, Green Hippon ravintoloitsijat ikinä ole nähneet elävää virtahepoa. Eivätkä he tiedä miksi se on osa ravintolan nimeä tai miksi se on vihreä. Green Hippo Cafe tarjoaa terveellistä ruokaa sekasyöjille, mutta et maksa itseäsi kipeäksi. Menu on myös vegaaniystävällinen. Aamupalaa, lounasta ja illallista sekä sunnuntaisin koko päivän brunssi.

Green Hippo Cafe HelsinkiGreen Hippo Cafe HelsinkiGreen Hippo Cafe Helsinki
Arvostelut

3.33 / 5

Arvostelut (6)

3.83Ruoka
3.67Tunnelma
2.83Palvelu

Epäonnistunutta asiakaspalvelua

Olimme sunnuntaibrunssilla ystävien kanssa 29.7.2018 ja olin tehnyt edellisenä iltana pöytävarauksen kyseiselle sunnuntaille klo 11.30. Saapuessamme ravintolaan en löytänyt pöytäämme mistään ja kysyessäni asiaa henkilökuntaan kuuluvalta henkilöltä ei tämä suostunut auttamaan ollenkaan, vaan käski jonottaa kassalle ja kysymään asiaa uudestaan sieltä. Aloitimme jonotuksen vähän ennen puolta yhtätoista ja 20min jonotettuamme huomasin, kuinka henkilökunta alkoi kerätä klo 11.30 varauksia pöydistä pois. Tässä vaiheessa muutama muukin älähti jonosta heidän varauksensa perään, ettei näitä pöytiä tuosta noin vain anneta pois, kun asiakkaat ovat joutuneet jonottamaan koko sen ajan mitä ravintola ilmoittaa pitävänsä pöytää varattuna. Lopulta oman varauksen tilasta sain ilmoituksen, että henkilökunta oli tulostanut pöytävaraukset edellisenä iltana klo 18. Mistään aikarajasta ei kuitenkaan ole missään mainintaa ja olin myös varauspalvelun kautta saanut sekä varausvahvistuksen että aamulla vielä muistutuksen. Henkilökunta kuittasi tämän vain, että onneksi pöytiä on nyt vapaana. En tiedä, miten tilanne olisi hoidettu, jos pöytiä ei olisi ollut vapaana. Kaiken lisäksi jonotuksen jälkeen ystäväni yrittäessään maksaa omaa brunssiaan ei debit-kortti suostunut toimimaan, jolloin kassalla ollut henkilö kysyi kovaan ääneen ystävältäni, että onko hän varma, että tilillä varmasti on rahaa. Lopulta kävi ilmi, että vika on ravintolan päässä eikä mitkään debit-kortit toimineet, mutta ystäväni ei saanut minkäänlaista pahoittelua tällaisesta käytöksestä. Tämä oli kolmas kerta, kun kyseisessä ravintolassa käyn eikä aiemmin ole ollut tällaisia ongelmia. Valitettavasti ystävilleni kerta oli ensimmäinen ja ainakin toinen ilmoitti sen jäävän myös viimeiseksi. Ravintolalla on kyllä todella paljon parannettavaa asiakaspalvelun tason ja varausprosessin kanssa. Nyt kun kävijämäärät ovat kasvaneet hurjasti, kannattaisi miettiä parannuskohtia ja tehdä tarvittavia korjausliikkeitä, ettei potentiaalisia asiakkaita karkoteta asiakaspalvelun kankeudella.
Jessica - 29.7.2018

★ 3.00532

S l o w

When we arrived, our reserved table wasn't free nor cleaned. The cafe seemed severely understaffed, waiters never came outside to check on terrace customers and long after we had been seated we had to remind the staff to come pick up the dishes of the previous customers from our table. The service was friendly but too slow, and you can't order at the table but you have to queue for 15 minutes if you come for Sunday brunch. The smoothie bowl had wayyy too much cardamon and spices, the berries didn't taste at all. Avocado toast, scrambled eggs and blueberry crumble were good, though. They are quite new, so I'm sure they will get their stuff together after a while, as long as they hire more staff for Sunday rush hour.
Heidi - 22.7.2018

★ 3.00342
Näytä lisää
Erikoisala

KasvisLuomu
Tunnelma

RentoKotoisa
Avoinna

MA
07:30-22:00
TI
07:30-22:00
KE
07:30-22:00
TO
07:30-22:00
PE
07:30-22:00
LA
09:00-21:00
SU
10:00-18:00

3.33

Arvostelut (6)

3.83Ruoka
3.67Tunnelma
2.83Palvelu

Epäonnistunutta asiakaspalvelua

Olimme sunnuntaibrunssilla ystävien kanssa 29.7.2018 ja olin tehnyt edellisenä iltana pöytävarauksen kyseiselle sunnuntaille klo 11.30. Saapuessamme ravintolaan en löytänyt pöytäämme mistään ja kysyessäni asiaa henkilökuntaan kuuluvalta henkilöltä ei tämä suostunut auttamaan ollenkaan, vaan käski jonottaa kassalle ja kysymään asiaa uudestaan sieltä. Aloitimme jonotuksen vähän ennen puolta yhtätoista ja 20min jonotettuamme huomasin, kuinka henkilökunta alkoi kerätä klo 11.30 varauksia pöydistä pois. Tässä vaiheessa muutama muukin älähti jonosta heidän varauksensa perään, ettei näitä pöytiä tuosta noin vain anneta pois, kun asiakkaat ovat joutuneet jonottamaan koko sen ajan mitä ravintola ilmoittaa pitävänsä pöytää varattuna. Lopulta oman varauksen tilasta sain ilmoituksen, että henkilökunta oli tulostanut pöytävaraukset edellisenä iltana klo 18. Mistään aikarajasta ei kuitenkaan ole missään mainintaa ja olin myös varauspalvelun kautta saanut sekä varausvahvistuksen että aamulla vielä muistutuksen. Henkilökunta kuittasi tämän vain, että onneksi pöytiä on nyt vapaana. En tiedä, miten tilanne olisi hoidettu, jos pöytiä ei olisi ollut vapaana. Kaiken lisäksi jonotuksen jälkeen ystäväni yrittäessään maksaa omaa brunssiaan ei debit-kortti suostunut toimimaan, jolloin kassalla ollut henkilö kysyi kovaan ääneen ystävältäni, että onko hän varma, että tilillä varmasti on rahaa. Lopulta kävi ilmi, että vika on ravintolan päässä eikä mitkään debit-kortit toimineet, mutta ystäväni ei saanut minkäänlaista pahoittelua tällaisesta käytöksestä. Tämä oli kolmas kerta, kun kyseisessä ravintolassa käyn eikä aiemmin ole ollut tällaisia ongelmia. Valitettavasti ystävilleni kerta oli ensimmäinen ja ainakin toinen ilmoitti sen jäävän myös viimeiseksi. Ravintolalla on kyllä todella paljon parannettavaa asiakaspalvelun tason ja varausprosessin kanssa. Nyt kun kävijämäärät ovat kasvaneet hurjasti, kannattaisi miettiä parannuskohtia ja tehdä tarvittavia korjausliikkeitä, ettei potentiaalisia asiakkaita karkoteta asiakaspalvelun kankeudella.
Jessica - 29.7.2018

★ 3.00532

S l o w

When we arrived, our reserved table wasn't free nor cleaned. The cafe seemed severely understaffed, waiters never came outside to check on terrace customers and long after we had been seated we had to remind the staff to come pick up the dishes of the previous customers from our table. The service was friendly but too slow, and you can't order at the table but you have to queue for 15 minutes if you come for Sunday brunch. The smoothie bowl had wayyy too much cardamon and spices, the berries didn't taste at all. Avocado toast, scrambled eggs and blueberry crumble were good, though. They are quite new, so I'm sure they will get their stuff together after a while, as long as they hire more staff for Sunday rush hour.
Heidi - 22.7.2018

★ 3.00342

Söpö paikka

Monipuolinen menu, hyvä palvelu ja ihana sisustus :)
Emmi - 8.7.2018

★ 5.00555

Kohtuuttoman hidas palvelu

Kävimme brunssilla, jossa saimme odottaa smoothie bowleja liki tunnin. Ilmapiiri oli levoton ja henkilökunnasta aisti sekä näki heidän olevan alimiehitettyjä. Pöytiä ei ehdittt siivoamaan ja ruokaa joutui odottamaan kohtuuttoman kauan, ottaen huomioon, että kaikki annokset olivat kylmiä. Ruoka oli hyvää, joskaan ei mitenkään ihmeellistä. En välttämättä menisi aivan heti uudestaan. Plussaa edullisesta ja hyvästä kahvista.
Siiri - 10.6.2018

★ 2.00332

Hyvä ruoka mutta liian vähän henkilökuntaa

Ruoka oli hyvää ja paikassa on paljon potentiaalia, mutta sunnuntaina ruuhka-aikaan henkilökuntaa oli aivan liian vähän. Kahvi oli jatkuvasti loppu, aterimet ja mukit loppu, smoothie bowlit unohdettiin tuoda (tuotiin heti pyydettäessä). Tulisin kuitenkin uudestaan, mutta rauhallisempaan aikaan.
Daniela - 10.6.2018

★ 3.00332

Kesäinen brunssi

Brunssimenu oli herkullinen ja sopivasti täyttävä. Yhdelle seurueemme jäsenelle (siskoni) kävi huono tuuri sillä hänen kohdallaan kävi niin, että melkein kaikki oli loppu (mukaan lukien kahvi jota jostain syystä keitettiin suuren termarin sijaan pieneen annostelijaan). Saatuaan avokadoleipänsä hän mainitsi tarjoilijalle puuttuvasta smoothiebowlista mutta tämä unohtui tarjoilijalta sillä hetken päästä hän toi viereiseen pöytään bowlit asiakkaille jotka saapuivat siskoani huomattavasti myöhemmin. Siskoni joutui uudestaan muistuttamaan tarjoilijaa ja sai loppujen lopuksi bowlinsa. Olimme tehneet varauksen mutta niitä ei ymmärtääkseni huomioitu sillä missään pöydässä ei ollut varausmerkintöjä. Pieniä haasteita mutta ymmärrettävää näin alkuvaiheessa ja su:na ravintolassa oli superkiire. Tullaan kyllä uudestaan. 
Laura - 10.6.2018

★ 4.00444

Ravintoloitsija, liity TableOnlineen

TableOnline on Suomen suurin online-pöytävarauspalvelu, joka tavoittaa viikoittain yli 100 000 aktiivista ravintola-asiakasta Suomessa ja Virossa.

Tarjoamme kattavan markkinoinnin lisäksi edistyneen varaustenhallintaohjelman, jolla varaustenhallinnan lisäksi keräät huomaamatta laajan asiakarekisterin ja voit pitää yhteyttä asiakkaisiisi. Olemme kiinnostuneet kuulemaan lisää juuri sinun ravintolastasi!

RAVINTOLOITSIJA, LUE LISÄÄ!