TableOnline Icon

Patrona

Annankatu 20, Helsinki

Tervetuloa tutustumaan Patronan uuteen moderniin konseptiin, joka tarkoittaa autenttisia, oikeita meksikolaisia makuja modernilla otteella.

Tämä yhdessä erinomaisen cocktailvalikoiman, artesaanioluiden sekä laadukkaiden tequiloiden ja mezcalien kanssa. Patrona antaa sinulle makuja, iloa ja upean tunnelman Helsingin sydämessä. Patrona on uudistanut ruokalistansa sekä alkaa uutuutena syksyn aikana tarjoilemaan lounasta!

Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Patrona Helsinki
Ominaisuudet

Baari
Avoinna

MA
-
TI
17:00-23:00
KE
17:00-23:00
TO
17:00-23:00
PE
16:00-23:00
LA
16:00-23:00
SU
-

3.54

Arvostelut (1084)

3.40Ruoka
3.90Tunnelma
3.65Palvelu

Rento meno ja maukas ruoka

Omaperäisiä ja ihania makuja. itselläni oli mm. drinkki sokeriruokoviinalla, ribsit suklaalla ja chilillä sekä talon maustama olut. Tosi hyvää. Seurueeni oli tyytyväinen omiin valintoihinsa. Viihtyisä paikka ja rento tunnelma.
Vuokko - 17.1.2017

★ 5.00555

Illallinen

Ruoka oli hyvin pikaruokamaista, mutta kuitenkin kohtuullisen maukasta. Hinta ei kohtaa laatua.
Oskari - 13.1.2017

★ 3.00144

Ruokailu 10.01. Patronassa

Alussa Patrona oli loistava! Tuoreita, ihania makuja, kirpeyttä ja tulisuutta lautasella ja drinkeissä tavalla, johon ei ollut Helsingissä tottunut. Jopa nachot olivat itsetehtyjä ja ne tulivat vielä lämpiminä pöytään. Palvelu oli englanniksi, mutta todella sydämellistä ja henkilökohtaista, tarjoilijat muistivat, mikä on kunkin suosikkiruoka, oliko joku vakkariasiakas kasvissyöjä jne. Tunsi todella olevansa tervetullut. Taso on tullut paljon alas alusta, mutta ruoka on edelleen ihan syötävää, mutta kirpeys, tulisuus ja raikkaus puuttuvat. Jos se, että on ihan ok, riittää nykyiselle omistajalle, niin sittenhän tavoite on saavutettu. Mutta on kyllä ikävä entistä satsausta aivan kaikessa!
Milla - 10.1.2017

★ 3.00333

Syntymäpäiväillallinen

Asiakkaan vastaanottoa on parannettava. Tilanne on sekava ja hämmentävä. Meillä oli varattu pöytä, edellämme tulleilla ei. Vastaanottavan tarjoilijan oli vaikea saada selville vapaat pöydät. Meitä ei huomioitu lainkaan ennen kuin itse menin väliin ja kerroin varauksestamme, sitä ennen olimme odotelleet jo pitkään. Tarjoilija luuli meidän kuuluvan edellämme olevaan seurueeseen. Keskustelimme asian tarjoilijan kanssa, hän esitti anteeksipyyntönsä ja oli erittäin kohtelias ja mukava. Parannettavaa onkin itse prosessissa, varsinkin kun edellisellä käynnilläkin juuri asiakkaan saapumisen huomioimisessa oli parannettavaa. Toinen huomiotani kiinnittänyt asia oli naistarjoilija, joka keittiöstä annosta noutaessaan sai sormiinsa guacamolea. Hän nuolaisi sormensa ja vei sitten annoksen pöytään. Ei hirmun hyvä juttu, jos toistuvasti toimii noin pesemättä välillä käsiään. Ammatitaito??? Musiikki teillä soi ruokaravintolaksi liian kovaa. Mielestäni voisi olla taustalla hiljaista meksikolaista musiikkia, asiakkaiden on voitava keskustella keskenään huutamatta. Henkilökunta on ihan superystävällistä ja ihanaa. Ruoka on hyvää ja paikka mukavan tunnelmallinen. Menestyksekästä uutta vuotta 2017!
Arja - 30.12.2016

★ 4.00454

Ikava kokemus Patronasta

Olimme tänään Patronassa syömässä varauksemme mukaisesti ja ikävä kyllä palvelu oli todella huonoa. En usko että kukaan seurueestamme tulee tämän illan jälkeen kyseiseen ravintolaan palaamaan tai myöskään suosittelemaan sitä eteenpäin. Tämä on minusta erittäin harmillista ja toivon että löydätte teillä aiemmin olleen hyvä fiiliksen uudelleen! Varauksemme oli 12 hengen seurueelle klo 19:00. Muutama meistä oli saapunut paikalle klo 18:50 ja loput tasan klo 19:00. Huomasimme ravintolaan saapuessamme että meidät oli laitettu kahteen erilliseen kuuden hengen pöytään. Kysyin että olisiko pöytiä mahdollista yhdistää. Olen nimittäin muutaman kerran aiemmin ollut ravintolassanne isolla työporukalla syömässä ja meillä on ollut pitkä yhteinen pöytä. Näin oletin nytkin olevan. Tuskainen miestarjoilija totesi että onnistuu, mutta meidän tulee odottaa odottaa 10minuuttia, ja meidän tulisi siirtyä hänen tieltään pois. Tämän asian voi esittää monella tapaa ystävällisesti, mutta ystävällinen hän ei ikävä kyllä ollut. Ja voi kuvitella että Patronan kokoisessa ravintolassa joku meistä oli kokoajan tahtomattaan hänen tiellään ja tämän hän myös muisti kertoa. Kun saimme pöydän niin aloimme tavan mukaisesti selaamaan ruokalistoja, joista jokainen teki mieleisiään valintoja. Kun tilauksen tekeminen aloitettiin ja ensimmäinen tilasi toivomansa ruoan, ilmoitti tässä kohtaa naistarjoilija että kyseinen ruoka ei onnistu ja emme voi tilata tahtomiamme ruokia, sillä on tapana että isot seurueet ottavat menun. Tämänkin asian voi esittää monella tapaa, mutta hän oli ikävä kyllä lähes yhtä epäystävällinen kuin miestarjoilija aiemmin. Kerroin tämän olevan ok, mutta meillä ei tätä tietoa ennakkoon ollut ja näin ollen emme voineet tätä tietää. Tällöin hän kertoi että asia ei toki meidän ongelma ole, mutta varauksemme on tullut väärää kautta ja myyntipalvelu on mokannut varauksen ottaessaan kun ei ole tätä kysynyt. Hän oli selkeästi hyvin tuskastunut ylipäätään siitä asiasta että iso seurueemme oli kyseisessä ravintolassa asiakkaana ja antoi sen kyllä näkyä. Päädyimme sitten kaikki ottamaan menut, joka oli kaikille seurueestamme toki ok, emme vain tätä aiemmin tienneet. Raskaana oleva ystäväni kuitenkin kysyi josko voisi saada lihamenun ilman lohichevicheä, kun ei sitä tilansa takia voi syödä. Ensiksi samainen naistarjoilija ilmoitti ettei tämä ole mahdollista, sillä se vie niin paljon aikaa. Sitten hän onneksi kyllä heltyi. Ystäväni tiedusteli raskautensa takia myöskin jälkiruoan tarkempaa sisältöä, josta hänelle ensiksi ilmoitettiin ettei tarjoilija voi tarkempaa sisältöä tietää. Onneksi hän lopulta lähti selvittelemään asiaa. Jälkiruokien kohdalla miestarjoilija vielä kertoi eräälle seurueemme naisista, että mikäli hän ei siirrä laukkuaan, niin hän tulee saamaan kahvit niskaansa. Tämänkin voisi sanoa ystävällisesti, mutta sitä hän ei ollut. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä illan kulusta, joita on ehkä kirjoittamalla hieman vaikea kuvailla. Haluan vain kertoa, että yleisilmapiiri ravintolassa oli todella huono, saimme tosissaan tuntea että emme olleet toivottuja asiakkaita, sillä varauksemme oli tullut ns. väärää kautta. Jokaisessa työssä varmasti sattuu vastaavia odottamattomia tilanteita ja mielestäni niihin on vain ikävä kyllä sopeuduttava. Omaa kiukkuaan ei voi tällä tavalla purkaa asiakkaisiin, kun on asiakaspalvelutyössä. Vaikkakin olimme ilmeisesti ei-toivottuja, meitä oli 12 henkeä, joista jokainen söi menun ja juomat päälle. Olisimme mielestäni siis ansainneet normaalin kohtelun. Viimeisenä pakko vielä kertoa että törmäsin ravintolassa myös vanhaan tuttuuni, jonka seurue yhtälailla kummasteli huonoa palvelua (tämä kiukuttelu ei siis tainnut koskeakkaan ainoastaan meidän seuruettamme, vaikka niin luulimme). Toivon todella että ääni kellossa muuttuu, että ette menetä enempää asiakkaita. Ystävällisin terveisin, Milla Välimaa
Välimaa - 29.12.2016

★ 1.00211

:/

Mieto ruoka, ahdas ja korkea äänitaso.
Fredrika - 28.12.2016

★ 2.00312

Hyvä ruoka ja loistavat drinkit

Pari kertaa käyty ja paljon tykätty.
Aino - 21.12.2016

★ 5.00555

Parempi kuin some antaa ymmärtää

Ruoka 3,5/5. Nachot kevyitä ja maukkaita. Tacot liian isoja. Voisi olla 1 tai 2 kpl vaihtoehto mutta se ei ehkä olisi taloudellisesti kannattavaa. Somessa liian monta kielteistä kommenttia, joten yllätyin positiivisesti. Eka käyntini. Edullinen keskustan paikaksi. Iloisempaa menoa saisi olla. Musiikkia?
Heleena - 20.12.2016

★ 3.00434

Patrona toimii!

Ei mitään moitittavaa, takuu varma Patrona!
Karoliina - 17.12.2016

★ 4.00444

Kokemus

Ruoka oli todella hyvää ja ilmapiiri viihtyisä. Palvelu ei ollut kovin ystävällistä ja sitä sai myös odottaa melko kauan.
Irene - 17.12.2016

★ 4.00542

kelpo ravintola

Viihtyisä ravintola ja kiva ilmapiiri. Ruoka oli hyvää mutta annokset olivat pienet ja hinta korkea siihen nähden, että mistään gourmet-ruoasta ei ollut kyse.
Jari - 17.12.2016

★ 3.00343

Perusruokaa

Ravintolan ruoan taso on laskenut melkoisesti parin vuoden takaisesta. Alkusalsat ja guacamolet olivat hyviä, mutta pääruokatacot eivät missään suhteessa olleet meksikolaista. Täytteenä oli jopa nakkia, freesiydestä ei tietoakaan.
Jussi - 16.12.2016

★ 3.00244

Palaute

Palvelu ja tunnelma hyvä, ruuassa parantamisen varaa
Tuuli - 16.12.2016

★ 3.00245

Palaute

Ruoka oli ihanaa ja sitä oli runsaasti. Hiukan harmitti se, että alkuruokamme vietiin niin nopeasti pöydästä ettei ehditty sanomaan, että se on kesken. Lopussa ei kysytty jälkiruokia ennen kuin keittiö meni kiinni. Muuten bueno.
Tiina - 15.12.2016

★ 3.00443

caramba, los patronas :-)

Pieni pettymys hinta-laatusuhteen osalta. Myöskin se että varausvahvistuksen luvatusta 2,5h pöytäajasta (6 hengen seurue) meille vaan todettiin ajan olevan 2 tuntia.
Antero - 10.12.2016

★ 3.00354

Patronan palvelu

Pöytä ei ollut valmis saapuessamme ja asiaa ei kyllä pahoiteltu vaan pelkästään ilmoitettiin ja kuulemma aivan normaalia tämmöiset viivästykset. Jätti huonon maun, ystävällisellä palvelulla olisi ollut helppo korjata tilanne. Menun pääruoka oli hyvä, mutta muut pienoisia pettymyksiä.
Jenni - 10.12.2016

★ 3.00332

Kiitos!

Kaikki meni loistavasti. Ihanaa ruokaa ja asiantunteva palvelu!
Piia - 9.12.2016

★ 5.00555

Upea palvelu ja tunnelma!

Kaiken kaikkiaan kiva paikka!
Paula - 3.12.2016

★ 4.00455

Patrona

Guacamolea pitäisi ehdottomasti tarjoilla we got beef tacon kanssa. Rosé pippuri ei sopinut skagen tacoon. Retikkaa oli liian paljon. Muuten hyvää!
Catarina - 2.12.2016

★ 4.00344

Mukava ilmapiiri

Olisi kiva, jos keittiön sulkemisesta olisi ilmoitettu. Nyt jäimme ilman jälkiruokaa, vaikka tulimme ravintolaan 20.30. Kiitokset muutoin hyvistä puitteista!
Maija - 2.12.2016

★ 4.00354

Ravintoloitsija, liity TableOnlineen

TableOnline on Suomen suurin online-pöytävarauspalvelu, joka tavoittaa viikoittain yli 50 000 aktiivista ravintola-asiakasta Suomessa ja Virossa.

Tarjoamme kattavan markkinoinnin lisäksi edistyneen varaustenhallintaohjelman, jolla varaustenhallinnan lisäksi keräät huomaamatta laajan asiakarekisterin ja voit pitää yhteyttä asiakkaisiisi. Olemme kiinnostuneet kuulemaan lisää juuri sinun ravintolastasi!

OTA YHTEYTTÄ